کد خبر: ۸۹۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
تعداد بازدید: ۶۶۷
بدون شک پرسروصداترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران انتقال مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال بود که در سال ۷۹ انجام شد.

راز خرید جنجالی هاشمی‌نسب توسط استقلال لو رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: مهدی هاشمی نسب با این که یک مدافع بود اما تخصص خاصی در گلزنی به استقلال داشت و در ۴ دربی مختلف ۴ گل به استقلال زد. تا این که علی فتح الله زاده در سال ۷۹ او را خرید و جالب این که هاشمی نسب با پیراهن استقلال هم به پرسپولیس گل زد و بعد از گلزنی از شدت خوشحالی غش کرد!

سالها بعد علی فتح الله زاده افشا کرد یکی از دلایلی که باعث شد او هاشمی نسب را بخرد این بود که دیگر به استقلال گل نزند! مدیر وقت استقلال البته خیلی امیدوار بود که مهدی برای استقلال هم در دربی گل بزند که این اتفاق یک بار رخ داد.

هاشمی نسب بعد از حضور در استقلال به شدت میان هواداران این تیم محبوب و میان پرسپولیسی ها منفور شد به طوری که یکبار خودش می گفت بعضی از هواداران پرسپولیس برخوردهای بسیار تندی با او داشتند و...اما به هر حال آن انتقال واقعا جنجالی بود و تا چند ماه رسانه های ورزشی به آن می پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: