کد خبر: ۸۹۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
تعداد بازدید: ۲۹۸
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
سردار سلیمانی با اشاره به فعال‌تر شدن طرح شهید سلیمانی گفت: آمادگی داریم ۴۰۰ درمانگاه و مرکز درمانی را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم.

۴۰۰ مرکز درمانی بسیج در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاس مشترک با فرماندهان سپاه و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با قوت بیشتری فعال شده است؛ البته تمرکز بر خانواده‌ها که هر عضو خانواده سفیر سلامتی است با همراهی خوب صدا و سیما در بحث اطلاع‌رسانی‌ها انجام می‌شود که در کنار آن ما نیز تمام ظرفیت‌هایمان را در اختیار وزارت بهداشت و شبکه گسترده آن‌ها قرار خواهیم داد.

وی افزود: به هر شکلی که وزارت بهداشت مشخص کند، آمادگی داریم ۴۰۰ درمانگاه و مرکز درمانی را در اختیار وزات بهداشت قرار دهیم و به هر میزانی وزارت بهداشت واکسن تأمین کند به همان میزان نیز ما ظرفیت ایجاد می‌کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به دیگر اقدامات طرح شهید سلیمانی، ادامه داد: همچون ماه‌های گذشته کمک‌های مؤمنانه برای کسانی که نیاز به کمک دارند، جمع‌آوری می‌شود و این کمک‌ها در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: