کد خبر: ۸۹۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۸۸
عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی به موضوع گره‌گشایی اصل ‎ لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش اشاره کرد.

معلمان با واقع‌بینی و عقلانیت مانع ذبح لایحه رتبه‌بندی شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهرداد ویس‌کرمی نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

در مورد گره‌گشایی اصل لایحه رتبه‌بندی معلمان و روند بررسی آن در کمیسیون آموزش تردید جدی دارم.

بر این باورم که معلمان ما قربانی تصمیمات پوپولیستی و عجولانه مجالس و دولت‌ها شده‌اند.

بیشترین انتظار از خود معلمان است که با واقع بینی و عقلانیت، مانع ذبح لایحه شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
0
0
با سلام واقعا از یک نماینده مجلس ومردم که به صلاح خود دانشگاهی است این طوری صحبت کند متاسفانه !؟ پس وظیفه شما به عنوان نماینده مردم چیه در مجلس ؟ فقط شعار وانشا بخوانی؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
0
0
اين همه بررسي وجلسه اخرشم ٢٥ درصد.
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
0
فقط اقای منادی حرف حق داره میزنه معلوم‌این اقاکرمی داره ازجایی خط مبگیره تا امثال اقای منادی باشندنمیدارندحق وحقوق معلمان ازبین بره درود برشرف منادی وحاج بابایی
ناشناس
United Kingdom
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
0
تا زمانی که برای معلم تصمیم گیری بشه و خود معلم در جریان نباشه تا زمانی که درمورد کارگران تصمیم گیری بشه و خود کارگرا خبر نداشته باشن تا زمانی که برای یک ادراه تصمیم گیری بشه و شاغلین اون اداره در اون تصمیم گیری سهمی نداشته باشن و ...اون تصمیم گیری به لای جرز دیوارم نمیخوره. یک کارگر و کسی که تو این کار سالها بوده میفهمه چطور باید برای او تصمیم گیری بشه یا چه فرصت ها و تهدیدهایی در شعل اوست یک معلم باهوش میفهمه چه تصمیمی برای وزارت اموزش و پرورش خوبه و چه تصمیمی بد .....متاسفانه شرایط اینطور نیست و ما باید در حسرت تصمیم های مسولین بسوزیم . مثلا تو مراسم پرده برداری از تولیدات نانو کشور میبینی رئیس جمهور سخنران اون مراسم شده در حالی که از نانو فقط اسمش را شنیده در حالی که باید تولید کننده اون محصول اون مهندس نانو باید سخنران باشه و رییس جمهور مستمع و در اخر هم رئیس جمهور در عرض یه ۳ یا ۴ دقیقه یه خسته نباشید و خداقوت به زحمت کشان عرض کنه و یا اگه تشویقی در نظر گرفته شده اونو بده نه اینکه ۳ ساعت سخنرانی غیر تخصصی کنه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: