کد خبر: ۸۹۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۳۸۰
وزارت بهداشت ارمنستان گفته است از پاییز امسال واکسن تک دوزی جانسون و جانسون و دو دوزی نواواکس در این کشور ارائه می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از بی‌بی‌سی: وزارت بهداشت ارمنستان گفته است از پاییز امسال واکسن تک دوزی جانسون و جانسون و دو دوزی نواواکس در این کشور ارائه می‌شود.

آناهید آوانسیان، وزیر بهداشت ارمنستان گفته است ۵۰ هزار دوز واکسن جانسون و جانسون و ۳۰۰ هزار دوز واکسن نواواکس در اختیار ارمنستان قرار خواهد گرفت.

ارمنستان ۳۵۰هزار دز واکسن جدید دریافت می‌کند

ارمنستان این واکسن‌ها را در چارچوب برنامه کواکس می‌گیرد و هزینه این واکسن‌ها را دولت پرداخت می‌کند.

دولت ارمنستان دو روز پیش ۱۵ هزار دوز واکسن اسپوتنیک‌وی از روسیه دریافت کرد.

۳.۵ درصد جمعیت ارمنستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند. این کشور محدودیت‌های کووید-۱۹ را برای شش ماه دیگر تمدید کرده است.

واکسیناسیون در ارمنستان از آوریل امسال با واکسن‌های آسترازنکا، اسپوتنیک وی و کروناواک (سینوواک) آغاز شده و رایگان و داوطلبانه است و شهروندان غیر ارمنی که بیش از ده روز در ارمنستان بوده باشند، می‌توانند به رایگان واکسن بزنند.

در هفته‌های اخیر شماری از شهروندان ایران برای دریافت واکسن به این کشور سفر کرده‌اند. روند واکسیناسیون در ایران به شدت کند بوده است.

یک کارشناس مسایل ایران در ارمنستان گفته است بیش از ۱۲ هزار ایرانی در ارمنستان واکسن زده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: