کد خبر: ۸۹۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۳۷۳
دانه‌های خرفه که شبیه کنجد و به رنگ قهوه‌ای هستند، برای کاهش وزن بسیار مفیدند.

تاثیر بسیار مفید این نوع دانه‌ها در کاهش وزنبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : دانه‌های خرفه که شبیه کنجد و به رنگ قهوه‌ای هستند، برای کاهش وزن بسیار مفیدند.

تخم خرفه یکی از معروف‌ترین گیاهان رایج در سراسر جهان محسوب می‌شود.

این دانه، شبیه دانه کنجد بوده، اما به رنگ قهوه‌ای یا سیاه است. این گیاه معمولاً در رودخانه‌ها و دره‌ها رشد می‌کند، زیرا به مقدار زیادی آب نیاز دارد و خشکسالی را تحمل نمی‌کند.

دانه‌های خرفه به کاهش وزن اضافه کمک می‌کنند، زیرا حاوی ماده‌ای ژلاتینی هستند که روده باریک را باز می‌کنند و میزان جذب قندها و چربی اشباع شده در بدن را که دلایل اصلی افزایش وزن به شمار می‌روند، کاهش می‌دهند.

تخم خرفه، همچنین حاوی آنزیم‌های خاصی است که به سوخت و ساز و تجزیه و تحلیل چربی‌ها کمک کرده و از تصلب شرایین جلوگیری می‌کند.

ساده‌ترین راه برای کاهش وزن خوردن یک قاشق دانه خرفه در صبح با معده خالی همراه با یک لیوان آب است، یا توصیه می‌شود آن را به طور کلی در کنار غذاهای پخته شده قرار دهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: