کد خبر: ۸۹۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۶۳۱
کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به اظهارات مینو محرز مبنی بر شکست پروژه تولید مشترک واکسن ایران و کوبا بیان کرد: این اظهارات کذب محض بوده و متاسفانه انگیزه برخی افراد برای ما هم نامشخص است. وی اظهار کرد: رفتار نکوهیده، متناقض و غیرحرفه‌ای این روزها بیداد می‌کند، اما این رفتار و گفتار از برخی اساتید جامعه پزشکی به هیچ‌وجه پذیرفته نیست.

واکنش جهانپور به اظهارات مینو محرزبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: سخنگوی سازمان غذا و دارو نسبت به اظهارات محرز درباره شکست پروژه تولید مشترک واکسن ایران و کوبا واکنش نشان داد.

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به اظهارات مینو محرز مبنی بر شکست پروژه تولید مشترک واکسن ایران و کوبا بیان کرد: این اظهارات کذب محض بوده و متاسفانه انگیزه برخی افراد برای ما هم نامشخص است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: کار مشترک تولید واکسن بین ایران و کوبا به خوبی پیش رفته است و شاید از بسیاری کارهای مشترک در حوزه واکسن، هماهنگ‌تر و منظم‌تر باشد این چنین مورد هجمه قرار گرفته است.

جهانپور اظهار کرد: این تولید مشترک واکسن با روابط و تعامل نزدیک پیش رفته و امروز به مرحله تولید رسیده است و حتی در روزهای آتی اولین محموله واکسن تحویل می‌شود و هر هفته و هرماه تولید آن افزایش پیدا خواهد کرد و نمی‌دانیم رو برخی چراو با چه هدفی این کار خوب را تحت الشعاع قرار می‌دهند؟

سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: رفتار نکوهیده، متناقض و غیرحرفه‌ای این روزها بیداد می‌کند، اما این رفتار و گفتار از برخی اساتید جامعه پزشکی به هیچ‌وجه پذیرفته نیست.

گفتنی است؛ مینو محرز درباره واکسن کوبایی گفت: گفتند خودمان و کشورهای آمریکای جنوبی بیشتر نیاز داریم.

محرز افزود: مرحله سوم واکسن کوبایی را به برخی افراد در ایران تزریق کردند و بعد قرار بود یک پروژه مشترک باشد که بعد سفیر این کشور اعلام کرده بود ما چنین پروژه ای نداریم.

وی ادامه داد: برای اینکه خود کشور کوبا به این واکسن دستور «تزریق اضطراری» داد و گفت کشور خودم و کشورهای دیگر آمریکای جنوبی بیشتر نیاز دارند و بنابر این اولویت را به آنها داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: