کد خبر: ۸۹۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
تعداد بازدید: ۳۰۹
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: انفجار ترانس برق در کیان‌آباد منجر به حریق و وارد آمدن خسارت به سه دستگاه خودروی سواری شد.

انفجار ترانس برق در اهواز ۳خودرو را به آتش کشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: انفجار ترانس برق در کیان‌آباد منجر به حریق و وارد آمدن خسارت به سه دستگاه خودروی سواری شد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۲ امروز (۱۶ تیرماه) با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار ترانس برق در خیابان ۵ غربی کیان‌آباد گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه خودروی اطفا حریق و امداد و نجات از ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه بیان کرد: انفجار ترانس برق و ریختن روغن ترانس در خیابان منجر به حریق سه دستگاه خودرو النترا، پژو ۲۰۶ و پراید پارک‌شده در زیر ترانس برق شد.

قنبری با اشاره به حریق و دودگرفتگی دیوارهای ساختمان در مجاورت ترانس برق تصریح کرد: آتش‌نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن‌سازی، شعله‌های حریق خودروها و دیوارهای مجاور ترانس برق را مهار و از پیشروی حریق به ساختمان‌های مسکونی مجاور جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش‌نشانان در ساعت ۱۵:۴۷، پایان عملیات را اعلام کردند و به ایستگاه بازگشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: