کد خبر: ۸۹۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۹۷
تیم بسکتبال جوانان ایران با شکست مقابل لیتوانی از راهیابی به یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان باز ماند.

شکست سنگین جوانان بسکتبال ایران مقابل لیتوانیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: تیم بسکتبال جوانان ایران با شکست مقابل لیتوانی از راهیابی به یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان باز ماند.

تیم بسکتبال جوانان ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف لیتوانی رفت و با نتیجه 96 بر 53 شکست خورد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بازماند.

نتایج کوارترهای این بازی 23 بر 9، 23 بر 14، 26 بر 18 و 24 بر 12 بود.

پارسا فلاح 11 امتیاز و 10 ریباند و علی شهریاری 13 امتیاز و 4 ریباند برای ایران کسب کردند.

تیم جوانان ایران در مرحله گروهی، 67 بر 88 از صربستان و 48 بر 58 از لتونی (میزبان مسابقات) شکست خورده بود و دربازی سوم، 81 بر 68 مقابل پورتوریکو به پیروزی رسیده بود.

شاگردان محمد نوری برای کسب یکی از جایگاه‌های نهم تا شانزدهم در بازی بعدی خود، روز جمعه به مصاف مالی خواهند رفت.

در دیگر بازی‌های این مرحله، فرانسه 86 بر 52 مالی را از پیش رو برداشت و ژاپن 86 بر 89 از صربستان شکست خورد. اسپانیا نیز 86 بر 73 استرالیا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: