کد خبر: ۸۹۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۳
مدیرکل منابع طبیعی استان فارس با اشاره به آتش‌سوزی وسیع در ۳ نقطه از ارتفاعات استان فارس گفت: دو فروند بالگرد برای جابه‌جایی نیرو‌های امدادی و حمل و نقل تجهیزات به ارتفاعات شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان اعزام شده است.

آتش‌سوزی وسیع در ارتفاعات ۳ شهرستان استان فارس؛ ۲ فروند بالگرد برای مهار آتش اعزام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: عبدالحسن صمدنژاد اظهار داشت: آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی استان فارس از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح دیروز در مرز 3 شهرستان مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه وجود علف‌های خشک، درهم تنیدگی درختان و سخت‌گذر بودن منطقه و مهمتر از همه وزش باد، مهار آتش را در این مناطق با مشکل روبه‌رو کرده است، افزود: با هماهنگی‌های لازم تاکنون 179 نیرو با امکانات و تجهیزات به محل حادثه اعزام شده‌اند.

 

صمدنژاد با اشاره به گسترش و وسعت آتش‌سوزی در ارتفاعات گفت: دو فروند بالگرد برای مهار آتش و جابه‌جایی نیرو‌های امدادی و حمل و نقل تجهیزات اعزام شدند.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس از وقوع 150 مورد آتش‌سوزی از ابتدای سال 1400 تاکنون در استان خبر داد و ادامه داد: امیدواریم به‌زودی با تلاش همه نیرو‌های حاضر شاهد کنترل و مهار آتش باشیم.

صمدنژاد بیان کرد: هنوز علت دقیق در حال بررسی است اما به دلیل شرایط منطقه و ارتفاع محل حریق به احتمال زیاد عامل انسانی در وقوع این آتش سوزی دخیل بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: