کد خبر: ۸۹۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۴۵۰
باتوجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در پایتخت، سینما‌ها هنوز تعطیل نشده‌اند.

سینما‌های تهران فعلا تعطیل نمی‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  صبا: باتوجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در پایتخت، سینماها هنوز تعطیل نشده‌اند.

درحالی که امروز شنبه ۱۲ تیرماه شهر تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتانتظار می‌رفت سینماها که جزو گروه مشاغل دسته ۲ هستند به سوی تعطیلی بروند.

پیگیری‌های خبرنگار تا این لحظه حاکی از آن است که ستاد کرونای سینما درباره تعطیلی‌ سینماها همچنان تصمیمی نگرفته و بلیت‌فروشی از طریق درگاه‌های مربوطه درحال انجام است.

خبرها حاکی از آن است که ستاد کرونای سینمای هر استان باید نسبت به تعطیلی سینماهای آنجا تصمیم بگیرد و این مساله به صورت همگانی انجام نمی‌شود.

این درحالی‌ست که سالن‌های تئاتر که هم‌زمان با سینماها به گروه شغلی ۲ انتقال یافته بودند، صبح امروز و هم‌زمان با قرمز شدن وضعیت پایتخت، بنابر اعلام مدیرکل هنرهای نمایشی تعطیل شدند.

همچنین باید گفت سینماهای هر شهر تابع رنگ‌بندی کرونایی هستند و به‌صورت خودکار، عمل می‌کنند. انجمن سینماداران و سازمان سینمایی بر این امر نظارت دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: