کد خبر: ۸۹۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۳۷۲
پیشکسوت آبی پوشان گفت: ما پیشکسوت‌ها و قدیمی‌ترها عملا ثابت می‌کنیم که دلمان برای این تیم می‌سوزد و حواس‌مان همواره به آن هست.

برای حمایت از استقلال هیچ وقت دیر نیست/ حواسمان به تیم هستبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در روز گذشته تعدادی از پیشکسوتان استقلال در راستای حمایت از فرهاد مجیدی و مجموعه این تیم در محل تمرین حضور یافته و ساعاتی را میهمان سرمربی استقلال بودند.

محمد نوری در همین خصوص به خبرنگار مهر گفت: ما تنها تعداد کمی از پیشکسوتان بودیم که به نمایندگی از همه پیشکسوتان برای حمایت از تیم خودمان به تمرین رفتیم. خیلی‌ها فکر می‌کنند استقلال صاحب ندارد و هرکاری دلشان بخواهد با آن می‌کنند. در صورتی که این‌طورها هم نیست و ما پیشکسوتان مثل هواداران همیشه حواسمان به تیم خودمان هست و به وقتش هم به مسائل این تیم ورود می‌کنیم.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه تیم ما روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند و حالا که در شرایط نامطلوبی قرار داریم، این وظیفه ما پیشکسوتان است که به حمایت تیم مان بیاییم.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه اتفاقات خوبی در سالهای اخیر برای استقلال نیفتاده و باعث شده این تیم به مرور ضعیف شود. ما نسبت به این موضوع کاملاً موضع داریم و نباید اجازه دهیم این روند ادامه پیدا کند.

نوری تاکید کرد: استقلال به مدیرانی متخصص، باتجربه و توانمند نیاز دارد. متاسفانه در سالهای اخیر مدیرانی برای این مجموعه انتخاب شدند که تجربه لازم برای اداره مجموعه‌ای به این بزرگی و عظمت را ندارند. مدیران استقلال باید ابتدا به درک لازم از جایگاه شان برسند و بدانند این تیم متعلق به ده‌ها میلیون هوادار عاشق است که با آن زندگی می‌کنند و نسبت به کوچک‌ترین اتفاقات آن حساس هستند.

عضو سابق کمیته فنی استقلال تاکید کرد: هواداران استقلال همانند هواداران پرسپولیس نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید با نگاهی برابر بر این دو تیم مدیریت کرد. من نمی‌خواهم از ادبیات سخیف و عامیانه استفاده کنم، اما شخصاً در متن کار هستم نه در حاشیه و آنچه که بیان می‌کنم مشاهدات عینی خودم به عنوان یک پیشکسوت است.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: روی سخن من با دولت بعدی و وزیر ورزش جدید است. انتظاراتی که مجموعه استقلال اعم از هوادار، پیشکسوت، کادر فنی و بازیکنان از دولت جدید است، نگاهی عدالت محور به فوتبال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: