کد خبر: ۸۹۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۴۷۶
نماینده انگلیس در شورای امنیت گفت: رئیس‌جمهور منتخب ایران می‌تواند با پرداختن به نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران، خاتمه‎ دادن به فعالیت‌های ثبات‌زدا و نقض حقوق بشر و آزاد کردن شهروندان انگلیسی، ایران را وارد مسیر متفاوتی کند.

درخواست نماینده انگلیس در سازمان ملل از رئیسیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر فوری: نماینده انگلیس در شورای امنیت گفت: رئیس‌جمهور منتخب ایران می‌تواند با پرداختن به نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران، خاتمه‎ دادن به فعالیت‌های ثبات‌زدا و نقض حقوق بشر و آزاد کردن شهروندان انگلیسی، ایران را وارد مسیر متفاوتی کند.

مذاکرات وین نمی‌توانند برای مدت نامحدود ادامه داشته باشند و به سرعت به موعد تصمیم‌گیری نزدیک می‌شویم. گام‌های هسته‌ای ایران منافع برجام را کاهش می‌دهد. از اقدام ایران در محدود کردن فعالیت‌های نظارتی و پایشی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نگران هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: