کد خبر: ۸۹۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۸
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با همتای آمریکایی خود گفت که این رژیم در خصوص توافق هسته‌ای با ایران «تردیدهای جدی» دارد.

اسرائیل در خصوص توافق هسته‌ای با ایران «تردیدهای جدی» داردبه گزارش خبرداغ  به نقل از اسپوتنیک، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود گفت که این رژیم در خصوص توافق هسته‌ای با ایران «تردیدهای جدی» دارد.

لاپید افزود که آمریکا و رژیم صهیونیستی یک سنت بسیار طولانی و قوی از دوستی و همکاری نزدیک دارند. دوستی فداکارتر از اسرائیل برای آمریکا وجود ندارد. طی سال‌های گذشته اشتباهاتی صورت گرفته است ولی با هم این اشتباهات را اصلاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای وین، گفت که اسرائیل در برابر احیای احتمالی برجام، محتاطانه رفتار خواهد کرد.

لاپید افزود: «معتقدیم که این اختلافات را می‌توان در گفت‌وگوی مستقیم حرفه‌ای مورد بحث قرار داد و نه در کنفرانس‌های مطبوعاتی».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: