کد خبر: ۸۹۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۴۴
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود.
 

ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود.

صادق ضیاییان افزود: در این مدت ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در نوار شرقی به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود همچنین شرق دریای عمان مواج است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز و فردا (۳ و ۴ تیرماه) در خوزستان و ایلام وزش باد شدید گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی افزود: در ساعات بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه (۶ و ۷ تیرماه) نیز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۴ تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای۳۶ و ۲۳ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. وضعیت جوی پایتخت پس فردا (۵ تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: