کد خبر: ۸۹۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۴۵۳
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و تحول اداری وزات تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشستی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از اقدامات صندوق در توسعه خدمات الکترونیکی و سامانه شفافیت تمجید کرد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت کار : اقدامات اساسی و کلیدی صندوق فولاد در توسعه خدمات الکترونیکی قابل تقدیر استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدای این نشست که معاون برنامه ریزی توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق حضور داشت، سرپرست مدیریت معماری سازمان و فناوری اطلاعات و سرپرست نظارت بر شرکت های صندوق گزارش جامعی از مراحل طراحی ، راه اندازی و ویژگی سامانه های خدمات الکترونیکی بازنشستگان و سامانه جامع شفافیت و داشبورد مدیریتی ارائه نمودند.
سپس مهندس رضوی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و تحول اداری وزات تعاون کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی فراوان از خدمات الکترونیکی و سامانه شفافیت صندوق فولاد نقش دکتر مسرور در به ثمرنشستن این اقدامات آن هم در یک بازه کوتاه یک ساله را حائز اهمیت و قابل تقدیر دانست.
رضوی گفت: بسیاری از خدمات الکترونیکی صندوق فولاد در مقایسه با سایر دستگاه ها خدمات جدید اساسی و کلیدی است و بازنشستگان و ذینفعان صندوق در حال استفاده از این خدمات هستند.
وی بر آمادگی مرکز فناوری اطلاعات و تحول اداری وزارت متبوع جهت همکاری و تعامل با صندوق و همچنین معرفی اقدامات صندوق در حوزه فناوری اطلاعات جهت ارزیابی های دستگاه های اجرایی در حوزه دولت الکترونیک تاکید کرد.
در پایان، دکتر مسرور با تشکر از حضور مهندس رضوی به ارتقای چشمگیر رتبه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در شاخص های دولت الکترونیک در میان دستگاه های اجرایی اشاره کرد و نقش ایشان و همکارانشان را در این زمینه برجسته دانست.
وی با بیان اینکه همکاران معاونت برنامه ریزی و مدیریت فناوری اطلاعات صندوق در یک کار فشرده توانستند سامانه خدمات الکترونیکی و شفافیت صندوق را به ثمر بنشانند از تلاش های این عزیزان تقدیر نمود و گفت: امیدواریم همکارانمان در وزارتخانه دستاوردهای صندوق در زمینه فناوری اطلاعات را جهت ارزیابی های دستگاه های اجرایی در دولت الکترونیک معرفی نمایند.
مسرور بر بهبود مستمر خدمات الکترونیکی صندوق تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: