کد خبر: ۸۹۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۸۲
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی پیروزی ملت فهیم ایران اسلامی در انتخابات و انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک دکتر مونسان به‌مناسبت پیروزی ملت و انتخاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهوری منتخب مردمبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌‌آریا، در پیام تبریک دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«برادر بزرگوار جناب آقای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی را تبریک و تهنیت می‌گویم.

ملت بزرگ ایران در ۲۸  خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر از آزمون همدلی و همراهی سربلند بیرون آمدند و با بصیرت و اقتداری که شایسته آنان است در برابر هرگونه دستیازی بیگانگان ایستادگی کردند و اراده سیاسی و مردم سالارانه خویش را به منصه ظهور رساندند.

بی‌تردید مردم آگاه این سرزمین حماسه پرور در سایه اتحاد و همبستگی، در تمام برهه‌های حساس، بهترین رویدادها را رقم زده‌اند و با انتخابی اصلح، در ترسیم آینده خود نقش آفرینی کرده‌اند.

ضمن شادباش این پیروزی شیرین به ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران، برای جنابعالی که از چهره‌های خدوم و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر(عج) استمرار توفیقات مسئلت دارم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: