کد خبر: ۸۹۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۱۰
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در روز سه‌شنبه در استان خبر داد.

پیش‌بینی دمای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در روز سه‌شنبه در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا اواخر هفته، جوی نسبتا پایدار روی استان خوزستان خواهیم داشت. در این ایام، وزش بادها در برخی ساعات متوسط خواهد بود و تا فردا شمال خلیج فارس مواج است.

وی افزود: تا روز سه‌شنبه روند افزایش دما پیش‌بینی می‌شود و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در روز سه‌شنبه در برخی نقاط استان خوزستان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۶.۹ و ایذه و دزفول با ۲۳.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۵.۴ و ۲۸.۲ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: