کد خبر: ۸۸۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: بیشینه دمای هوای امروز تهران ۳۷ درجه و کمینه دما به ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید و برای جمعه ۲۸ خرداد، دمای ۳۸ درجه‌ای در تهران پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی گرمای ۴۲درجه‌ای در استان تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: بیشینه دمای هوای امروز تهران ۳۷ درجه و کمینه دما به ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید و برای جمعه ۲۸ خرداد، دمای ۳۸ درجه‌ای در تهران پیش‌بینی می‌شود.

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد وضعیت جوی استان تهران در ۵ روز آینده با آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات استان در ساعات بعدازظهر گاهی با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، گفت: به دلیل پایداری نسبی در ساعات بعدازظهر و شب، افزایش نسبی آلاینده‌های جوی و در ابتدای روز غبار صبحگاهی در نواحی پرتردد شهری مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: طی این مدت در اواسط روز در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

جلالی تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز تهران ۳۷ درجه و کمینه دما ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید و برای جمعه ۲۸ خرداد، دمای ۳۸ درجه‌ای در تهران پیش‌بینی شده و در شهرستان‌ها گرمای ۴۲ درجه‌ای در ورامین و پیشوا مورد انتظار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: