کد خبر: ۸۸۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۵۱۷
رییس بنیاد امید ایرانیان با اعتقاد بر اینکه در دوره پنجم مدیریت شهری تهران ریل‌گذاری مناسبی در اداره پایتخت صورت گرفت، گفت: برای تداوم این رویکرد از لیست انتخاباتی «جمهور» برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران حمایت می‌کنم.

محمدرضا عارف از لیست «جمهور» حمایت کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

ورود اصل شوراها به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را می‌توان تبلور مشی و مرام بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و اعتقاد ایشان به میزان بودن رای ملت دانست.

همچنین آیت الله سیدمحمود طالقانی به عنوان قرآن‌پژوه و مجتهدی آزادیخواه، انقلابی و استبدادستیز، با اتکا به سنت و عقلانیت شیعی، با برجسته‌کردن مفهوم «شورا» گامی مهم در تئوریزه و تثبیت مفهوم و اصل شوراها در انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برداشت؛ به گونه‌ای که می‌توان با صراحت گفت که نام و مفهوم شورا در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، بدون یادآوری نام و سیره آیت الله طالقانی امکان پذیر نیست.

از سوی دیگر دولت اصلاحات در به منصه‌ ظهور رساندن و اجرای اصل مهم شوراها گامی مهم در تثبیت حق حاکمیت ملت و اجرای قانون اساسی برداشت.

دولت اصلاحات در کنار موفقیت‌های بزرگ در سیاست خارجی، اقتصاد، توسعه سیاسی و ... توانست در کاهش شکاف ملت و حاکمیت و اصلاح بروکراسی کشور به نفع مردم و میدان‌داری منتخبان ملت در شوراهای اسلامی و مدیریت شهرها و روستاها گام بردارد.

حال در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تمجید از عملکرد موفق دوره پنجم مدیریت شهری تهران که ریل‌گذاری مناسبی در اداره پایتخت صورت گرفت و باعث آشتی مردم با شهر شده است برای تداوم این رویکرد از لیست انتخاباتی «جمهور» برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران حمایت و از شایستگانی که به هر دلیل در این لیست حضور ندارند و از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف دادند از این روحیه اخلاقی آنان قدردانی می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: