کد خبر: ۸۸۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۷۳۰
این‎ قانون به‎ بدهکاران بانک ‎آینده نیز امکان می‎ دهد که با مراجعه به شعب بانک و یا با استفاده از لینک زیر در خواست تسویه بدهی خود را ثبت نمایند.

بانک مرکزی ج.ا.ایران قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی را ابلاغ کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، این‎ قانون به‎ بدهکاران بانک ‎آینده نیز امکان می‎ دهد که با مراجعه به شعب بانک و یا با استفاده از لینک زیر در خواست تسویه بدهی خود را ثبت نمایند.

ba24.ir/ayandeh/debt-settlement

بر اساس قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور، مصوب بانک مرکزی ج.ا.ایران که تا پایان خرداد‎ماه امسال تمدید شده است از تمام تولیدکنندگانی که دارای بدهی سررسید‎شده تا پایان سال 1397 هستند، دعوت می‌‌شود؛ قبل از پایان مهلت مقرر(31 خرداد 1400)، تقاضای خود را با استفاده از دو طریق یاد شده، ثبت نموده و از مزایای طرح تسهیل بدهی غیر جاری استفاده نمایند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: