کد خبر: ۸۸۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۲۳۰
رییس دفتر رییس جمهوری، سیاست خارجی را مسائل داخلی و جناحی جدا دانست و درباره مذاکرات وین گفت: امیدواریم خبرهای خوبی در هفته‌های آینده درباره این مذاکرات داشته باشیم.

واعظی: امیدواریم خبرهای خوبی در هفته‌های آینده درباره مذاکرات وین داشته باشیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه حیاط دولت در جمع خبرنگاران گفت: در اکثر کشورها، سیاست خارجی از مسایل داخلی و جناحی جدا است. بنابراین با توجه به این که مذاکرات وین مهم است اصولی که در آن رعایت می‌کنیم چارچوبی است که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری افزود: این مذاکرات را در چارچوبی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند و مورد تایید نظام است پیش می‌بریم. بنابراین تیم مذاکره کننده در همین راستا گام بر می‌دارد.

واعظی با بیان این انتخابات ریاست جمهوری نباید مزاحمتی برای مذاکرات به وجود بیاورد، گفت: آنچه که تا الان توافق شده بیشتر موضوعات اقتصادی مهم است که به عنوان یک تفاهم می‌ماند اما تیم مذاکره کننده گفته است هر آنچه که توافق کردیم زمانی «نهایی» اطلاق می‌شود که ما به همه خواسته‌های خود برسیم. به همین دلیل بقیه موارد در حال بحث و بررسی است. امیدواریم در هفته‌های آینده خبرهای خوبی برای این موضوع داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: