کد خبر: ۸۸۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۳
یک عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: در حزب نتوانستیم به این نتیجه برسیم که از کاندیدای خاصی حمایت کنیم ، بنابراین به اعضا گفتیم به هر شخصی فکر می‌کنند مناسب است، رأی دهند.

حزب اعتدال و توسعه از نامزدی حمایت نخواهد کرد/ جلسه‌ای با مهرعلیزاده و همتی نداشتیم/ به فکر مشارکت حداکثری مردم هستیمبه گزارش خبرداغ ، محمود واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حمایت حزب متبوعش از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در حزب اعتدال و توسعه تا امروز فرصت نکرده‌ایم که به مصادیق این چنینی در امر انتخابات ورود کنیم.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد:  جلساتی هم که در شورای مرکزی برگزار کردیم تماماً درباره تشویق مردم برای حضور در انتخابات، مشارکت حداکثری و این که باید یک انتخابات خوب و  پر شور داشته‌ باشیم بوده است و

روی همه این موارد هم توافقات لازم انجام شد. وی ادامه داد: اما این‌که از یک کاندیدا حمایت کنیم یا خیر نتوانستیم تصمیم بگریم و گفتیم، اعضای حزب خودشان بروند به فردی که فکر می‌کنند مناسب است، رأی بدهند. 

واعظی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا حزب اعتدال و توسعه با دو نامزد اصلاح‌طلب این دوره از انتخابات؛ عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده جلسه‌ای داشته است یا خیر گفت: جلسه‌ای با این دونامزد نداشتیم چرا که همه این افراد را می‌شناسیم و جدید نیستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: