کد خبر: ۸۸۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۱۸۱
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من در مورد ماندن اسکوچیچ تصمیم فردی نمی گیرم و هیات رئیسه در این باره نظر می دهد.

قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی تمام شد/ هیات رئیسه تصمیم می‌گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، شهاب الدین عزیزی خادم که همراه با کاروان تیم ملی فوتبال ایران در اردوی بحرین برای برگزاری بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر بود هنگام بازگشت به همراه این تیم گفت: باید کار بزرگی که تیم ملی ایران در مسیر صعود کشید را تبریک بگویم و از اینکه دل مردم را خوشحال کردند واقعاً سپاسگزارم.

رئدیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال تصمیم به ادامه همکاری با اسکوچیچ خواهد گرفت یا خیر تصریح کرد: زحمات آقای اسکوچیچ قابل تقدیر است. من از او ممنونم. تا امروز از او حمایت کردیم. از بقیه بازیکنان هم همینطور؛ این موضوع را هیأت رئیسه فدراسیون در نظر می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه نظر خودش در این باره چیست یادآور شد: اینکه قراردادش تمام شده است بله تمام شده است. مبنای تصمیمات فدراسیون، جمعی است و من هم به عنوان عضوی از فدراسیون تابع تصمیمات جمع هستم و برنامه ریزی خواهم کرد.

عزیزی خادم از پاسخپویی درباره اینکه به نظر می‌رسد نسبت به ادامه همکاری با اسکوچیچ بی میل است پاسخی نداد اما وقتی اصرار خبرنگاران را دید گفت: من اینقدر مشغله و کار داشتم که فرصتی برای فکر کردن و حرف زدن از این موضوع نداشتم. من فکر می‌کنم الان فرصت فکر کردن نداشتم و کارهای بزرگ‌تری برای انجام آن داشتیم که روی انها تمرکز کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: