کد خبر: ۸۸۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۷۳
فدراسیون فوتبال خبر داد اختلافات مالی «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی ایران با باشگاه صنعت نفت برطرف شده است.

پایان اختلاف سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه صنعت نفتبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، سایت فدراسیون فوتبال نوشت: «با توجه به جدایی دراگان اسکوچیچ از باشگاه صنعت نفت آبادان و اختلافاتی که بین این مربی و مدیران این باشگاه ایجاد شد، در نهایت با رایزنی و توافق با شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال دو طرف در موضوع مطالبات باشگاه به توافق رسیدند و مشکل باشگاه آبادانی و سرمربی سابق این تیم با پرداخت این مطالبات توسط فدراسیون حل شد.»

اسکوچیچ بعد از فسخ قراردادش با باشگاه صنعت نفت تعهدنامه‌ای را برای عدم قبول سرمربیگری امضا کرده بود اما به یکباره سر از تیم ملی ایران درآورد.

باشگاه صنعت نفت با استناد به این تعهدنامه، خواستار غرامت ۱۴۰ هزار دلاری از اسکوچیچ شد و بعد از شکایت به فیفا، در این پرونده پیروز شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: