کد خبر: ۸۸۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۴
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه قصد تجاوز به هیچ کشوری نداشته و ندارد، گفت: قدرت و توان ایران و نیروهای مسلح ما صرفا برای بازدارندگی و دفاع پشیمان کننده است، ما قصد جنگ و تنش نداریم اما در برابر قدرتهای متجاوز نیز سر فرود نخواهیم آورد.

قدرت و توان ایران و نیروهای مسلح ما صرفا برای بازدارندگی و دفاع پشیمان‌کننده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های ملی وزارت دفاع و رونمایی از  ناوشکن ایرانی دنا و ناو مین شکار شاهین و الحاق آنها به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در هفتاد دومین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران قدرتی است که امنیت منطقه را برای خود و همسایگان تضمین می کند.

روحانی تصریح کرد:  به همسایگان عزیز خود با صراحت اعلام می کنیم که قدرت نیروهای مسلح ما  علیه شما نیست بلکه پشتیبان و حافظ شما ، خلیج فارس و دریای عمان هم هست و ارتش ایران مدافع استقلال خود و کشورهای منطقه و همسایگان است.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما در دفاع از کشور خود نه نیازمند سلاح کشتار جمعی هستیم، نه در پی بدست آوردن این سلاح هستیم و نه آن را مجاز می دانیم، این فتوای صریح مقام معظم رهبری است .

دکتر روحانی با بیان اینکه ما بدنبال توانمندی های هسته ای ، فضایی و موشکی برای صنعت داخلی و فناوری های نوین خود هستیم، تصریح کرد: قدرت هسته ای ما برای ساخت سلاح هسته ای نیست آمریکا و اروپا این را بدانند و بفهمند، فعالیت هسته ای ایران کاملا صلح آمیز است و غنی سازی ما برای نیازمندی های کشور در بخش های پزشکی و صنعت انرژی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: