کد خبر: ۸۸۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۱۹۸
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی "عرفان مردانی" به عنوان مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی معاونت امور اقتصادی منصوب شد.
با حکم شریعتمداری به گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور اقتصادی، به موجب این حکم  به عنوان مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی منصوب می‌شوید.
 
در بخش دیگر این حکم آمده است: معاونت امور اقتصادی نقش مهم و تاثیرگذاری در سیاست‌های کلان حوزه اقتصادی سازمان ها و صندوق‌های تابعه دارد که این مهم نیازمند نظارت دقیق بر کارکرد آنها از نظر اجرای صحیح قوانین و مقررات و همچنین ارزیابی و پایش فعالیت ها از طریق معیارهای نظارتی انعطاف پذیر و کارآمد و عادلانه است.
 
شریعتمداری تاکید کرده است: انتظار می‌رود ضمن به کارگیری ظرفیت های موجود قانونی و کارشناسی، نسبت به تحقق مأموریت ها و برنامه‌ها در چارچوب به راهبردهای کلان وزارتخانه اقدامات شایسته‌ای به عمل آورید.
 
 عرفان مردانی، پیش از این سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی وزارتخانه بوده است.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: