کد خبر: ۸۸۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۳۲۶
دادستان تهران با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی بین پلیس پایتخت و دادسراها گفت: راه اندازی این سامانه موجب خدمت بهتر و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

نظام ما در اوج عزت و سربلندی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی القاصی مهر در همایش هم اندیشی پلیس و دستگاه قضا با اشاره به اینکه ما در شرایط ویژه و برهه خاص از تاریخ سیاسی کشورمان هستیم، گفت: امروز دشمنان ما و در راس آن آمریکا و اسرائیل و عناصر غربگرای داخلی‌شان، همه توان خود را به میدان آورده اند تا مردم را از حضور در صحنه نا امید کنند.

وی افزود: دشمن تلاش دارد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمرنگ شود چرا که دشمن از این امر هراس دارد و بسیار نگران است.

دادستان تهران با بیان اینکه نظام و حکومت ما در اوج عزت و سربلندی است، گفت: هیچ نظامی در دنیا همانند نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی به خواست و اراده مردم نیست.

دادستان تهران با بیان اینکه ما به نام دین به مردم خدمت می کنیم، افزود: تجلی رفتار ما به نام دین تمام می‌شود و این مسئولیت بسیار سنگینی است، چرا که اگر اشکالی در رفتار عملی و سازمانی ما دیده شود به نام دین تمام می‌شود، از این رو باید دقت لازم را در خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم.

القاصی مهر گفت: رویکرد نیروی انتظامی و دستگاه قضا همراهی، مدارا و دلجویی از مردم است و هدف از ایجاد سامانه الکترونیکی بین دادسراها و پلیس تهران در راستای تکریم و ارائه خدمت بهتر و سریعتر به مردم است. ایجاد این سامانه الکترونیکی با همت سردار رحیمی و کمک و همراهی ایشان در حال انجام است.

وی  با بیان اینکه قوه قضاییه بیشترین ارتباط کاری خود را با پلیس دارد، گفت: راه اندازی سامانه الکترونیکی بین پلیس و دستگاه قضا موجب خدمت بهتر و کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از برخی آسیب‌ها خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: