کد خبر: ۸۸۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۵
استقلال سه مصدوم دارد که دو نفر از آنها اختصاصی تمرین می‌کنند و بازیکن دیگر نیز چند هفته دور از تمرینات خواهد بود.

آخرین خبر از وضعیت بازیکنان مصدوم استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال استقلال در حالی تمرینات خود را برگزار می‌کند که سه بازیکن به نام‌های فرشید اسماعیلی، احمد موسوی و داریوش شجاعیان مصدوم هستند.

اسماعیلی و موسوی در روزهای گذشته اختصاصی تمرین کرده‌اند و از هفته آینده می‌توانند به تمرینات گروهی اضافه شوند. حضور این دو بازیکن در ترکیب اصلی استقلال مقابل پدیده مشهد هنوز به طور قطعی مشخص نیست، اما می‌توانند در لیست 18 نفره قرار بگیرند. شجاعیان به دلیل شدت مصدومیت چند هفته‌ای دور از میادین بوده و در بازی با پدیده نیز غایب خواهد بود. با شرایطی که هافبک استقلال دارد، این بازیکن احتمالا بازی با گل‌گهر سیرجان را نیز از دست خواهد داد.

شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی استقلال به تازگی ویزایش صادر شده است و هنوز زمان بازگشت او به تمرینات مشخص نیست. کادر فنی استقلال اطلاع دقیقی از وضعیت مهاجم خود ندارد و شاید با توجه به غیبت او در تمرینات، بازی با پدیده مشهد را از دست بدهد. هروویه میلیچ، مدافع کروات آبی‌پوشان نیز تنها یکی دو جلسه با این تیم تمرین کرده و کادر فنی در حال بررسی وضعیت بدنی این بازیکن است.

تیم استقلال سی‌ویکم خرداد در بازی معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: