کد خبر: ۸۸۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۲۶۲
مجید صدری از مخابرات به تیم پرهوادار پرسپولیس آمد و با ایده‌آل نشان دادن شرایط باشگاه توانست نام و آوازه‌ای برای خودش دست و پا کند.

سوءاستفاده از نام استقلال و پرسپولیس ادامه دارد/ بعد از نظری، نوبت به صدری رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : حجت نظری پس از حضور صوری در هیات مدیره استقلال و ناکامی در اخذ صلاحیت برای شورای شهر، به ریاست ستاد انتخاباتی همتی در شهر تهران درآمده است. حالا اما مجید صدری که از مخابرات به تیم پرهوادار پرسپولیس آمد و با ایده‌آل نشان دادن شرایط باشگاه توانست نام و آوازه‌ای برای خودش دست و پا کند، کاندیدای دور جدید شورای شهر شده است.

پرسپولیس این روزها علاوه بر ۳۰ میلیارد تومانی که به واسطه حضور همین افراد به شرکت‌های مخابراتی بدهکار شده است، پرونده کالدرون و دستیارش، مطالبات بازیکنان و کادرفنی، طلب بوژیدار رادوشویچ و ... را پیش روی خود می‌بیند. همانند سال‌های گذشته وضعیت استقلال و پرسپولیس روز به روز بغرنج‌تر می‌شود و این در حالی است که رفقای گرمابه و گلستان سلطانی‌فر در این دو باشگاه به فکر ساختن آینده‌ای برای خود هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: