کد خبر: ۸۸۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۶۳۲
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه انتخابات از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می‌شود گفت: تبلیغات نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.

تبلیغات نامزد‌ها از ۷ صبح ۲۷ خرداد در فضای مجازی و حقیقی ممنوع استرئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه انتخابات از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می‌شود گفت: تبلیغات نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه با مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری با اشاره به لزوم رعایت قانون اظهار داشت: اقدامات ستادهای انتخاباتی نامزدها باید بر اساس قانون و آیین نامه مربوط به تبلیغات و همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی ادامه داد: مسئولین ستادهای شهرستانی را معرفی کنید و معرفی نمایندگان نامزدها بر اساس قانون انجام و به فرمانداری‌ها معرفی شود تا برای صدور کارت آن‌ها اقدام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: از آنجا که انتخابات در ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می‌شود؛ لذا تبلیغات نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: