کد خبر: ۸۸۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۰
حسن بیگی:
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از رقابت ۱۸۹ داوطلب برای یک کرسی میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

۱۸۹ داوطلب برای یک کرسی مجلس در تهران رقابت می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شکرالله حسن بیگی در مورد آخرین وضعیت تایید صلاحیت داوطلبین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار داشت: بر اساس بررسی صلاحیت ها در این مرحله و تاکنون ۱۸۹ نفر برای کسب یک کرسی مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رقابت می کنند. داوطلبانی که صلاحیت شان تایید نشده تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مهم ۱۴۰۰ تاکید کرد و افزود: مقدمه های لازم برای نقش آفرینی مردم در عرصه انتخابات ۲۸ خرداد امسال فراهم شده و آمادگی کامل برای برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی با حضور قشرهای مختلف داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: