کد خبر: ۸۸۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۵
مدافع آبی پوشان که به تازگی به تمرینات این تیم اضافه شده، پیگیر وصول مطالبات گذشته و تعیین تکلیف قراردادش برای فصل آینده است.

مدافع استقلال به دنبال دریافت مطالبات و تعیین تکلیف قراردادبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، هرویه میلیچ مدافع کروات تیم استقلال که مطالبات نسبتاً زیادی از این باشگاه دارد، پس از بازگشت به تهران روز گذشته در اولین جلسه تمرینی آبی پوشان حضور یافت تا مشخص شود علیرغم نارضایتی از رفتارهای مالی باشگاه، علاقه‌ای به ابراز اعتراض از راه‌های غیر متعارف ندارد.

احتمال اینکه میلیچ امروز به همراه مدیر برنامه‌هایش در باشگاه استقلال حضور یافته و خواهان تعیین وضعیت شود وجود دارد. میلیچ از یک سو به دنبال دریافت مطالبات گذشته‌اش می‌باشد و از یک سوی دیگر خواهان تعیین وضعیت قرارداد فصل آینده‌اش است.

اواسط فروردین ماه مذاکراتی مفصل بین میلیچ و مدیران باشگاه استقلال صورت گرفت که خروجی آن مذاکرات توافق بر سر تمدید قرارداد بود که این اتفاق هنوز عملی نشده است.

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: