کد خبر: ۸۸۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۱۸۴
ملی پوش سابق فوتبال گفت: عراق تیم خوبی در سطح آسیا است اما نباید این تیم را بیش از حد بزرگ بازی با آن را حساس کرد.

دیدار با تیم ملی فوتبال عراق را بیش از حد حساس و بزرگ نکنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار پیاپی خود در بحرین به سومین پیروزی متوالی رسید تا در آستانه صعود از مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی قرار داشته باشد.

ایمان عالمی پیشکسوت فوتبال و مهاجم اسبق تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: انتظاری جز پیروزی پر گل در این بازی نداشتیم و چه بسا اگر بازیکنان ما دقت بیشتری داشتند، نتیجه بازی رفت تکرار می‌شد. اما این بازی بیشتر شبیه یک بازی تدارکاتی بود که ملی پوشان ما به خوبی از آن استفاده کردند.

وی اضافه کرد: این بازی نشان داد تفاوت چندانی بین نفراتی که در بازی‌های اخیر در ترکیب ثابت قرار داشتند با آنهایی که روی نیمکت بودند نیست و حتی در برخی موارد دیده شد انگیزه نفراتی که روی نیمکت بودند بیشتر هم بود.

مهاجم سابق تیم ملی ایران بیان داشت: اسکوچیچ به خوبی از این بازی بهره برداری کرد؛ تا حدودی بازی با عراق را در فاز تهاجمی شبیه سازی کرد و تا حدودی هم به برخی بازیکنان استراحت داد تا توازن و تعادل در استفاده از نفرات حفظ شود.

عالمی در خصوص دیدار برابر عراق بیان داشت: در این تردید نداشته باشید که عراق یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خودش را در اختیار دارد و آنها بیشتر از همیشه به صعود به جام جهانی امیدوار هستند. نگاهی به لیست بازیکنان تیم ملی عراق ما را به این باور می‌رساند که آنها حداقل سیزده چهارده بازیکن در سطح اول آسیا دارند و بازی با چنین تیمی نمی‌تواند راحت باشد. اما در عین حال نباید عراق را بیش از آن چیزی که هست بزرگ کرد و نباید این بازی را زیادی حساس کرد.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: کادر فنی تا همین الان عملکرد خوبی داشته و نشان داده که توانایی آماده سازی ذهنی بازیکنان را هم دارند. لذا باید به آنها اعتماد کرد و در خصوص عراق هم بگذاریم اسکوچیچ و همکارانش کارشان را انجام دهند. باید به عراق همان‌قدر که لازم است پرداخت نه بیشتر.

کارشناس فوتبال بیان داشت: اگر تیم ملی با همین فرمانی که تا به حال پیش رفته جلو برود، قطعاً پیروزی بر عراق هم خیلی دور از دسترس نیست و باید امیدوار باشیم پیروزی بر عراق حسن ختامی باشد بر عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات.

دیدار با تیم ملی فوتبال عراق را بیش از حد حساس و بزرگ نکنیم

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: