کد خبر: ۸۸۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
تعداد بازدید: ۱۹۲
«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: «ما به‌طور بی‌وقفه در تلاش برای احیای برجام هستیم که همه جنبه‌های آن، فعالیت‌های هسته‌ای و برداشتن تحریم‌ها را شامل می‌شود». وی افزود: «در حال پیشرفت در مذاکرات وین هستیم اما این مذاکرات همچنان به شکل فشرده ادامه دارند».

بورل: در حال پیشرفت در مذاکرات وین هستیم / بی‌وقفه بر روی تمام جنبه‌های احیای برجام کار می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنجشنبه گفت، در مذاکرات وین برای احیای برجام، پیشرفت‌هایی حاصل شده است.

بورل در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: «ما به‌طور بی‌وقفه در تلاش برای احیای برجام هستیم که همه جنبه‌های آن، فعالیت‌های هسته‌ای و برداشتن تحریم‌ها را شامل می‌شود».

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «در حال پیشرفت در مذاکرات وین هستیم اما این مذاکرات همچنان به شکل فشرده ادامه دارند».

مقام‌های دولت جو بایدن بارها به صراحت به شکست سیاست فشار حداکثری اعتراف کرده‌اند اما تاکنون از انجام اقداماتی که برای بازگشت به این توافق لازم هستند سرباز زده‌اند و برگزاری پنج دور مذاکرات فشرده برای احیای برجام تاکنون به نتیجه نرسیده است.

در حالی که ایران اعلام کرده تمامی تحریم‌های اعمال شده پس از خروج آمریکا از برجام باید «لغو» شوند، واشنگتن تنها بر «تعلیق» بخشی از تحریم‌ها تأکید دارد و متذکر شده است صدها تحریم ممکن است همچنان پابرجا بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: