کد خبر: ۸۸۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۵۹۴
حاجی میرزایی:
وزیر آمورش و پرورش با بیان اینکه مدارس تحت هر شرایطی بازگشایی می‌شوند،‌ تاکید کرد واکسیناسیون معلمان در اولیوت قرار گرفته و از مردادماه شروع می‌شود.

واکسیناسیون معلمان از مردادماه آغاز می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان سمنان اظهار داشت: با اینکه در ابتدای شیوع کرونا ، به دلیل ناشناخته بودن بیماری ، مجامع بین المللی بر تعطیلی مدارس تاکید داشتند ولی با توجه به آفت های تعطیلی مدارس در بخش های بلوغ اجتماعی ، انضباط ، همراهی با همسالان و کار گروهی ، توصیه جهانی این است که مدارس تحت هر شرایطی بازگشایی شود.

وزیر آموزش و پروش گفت: با توجه به این موضوع و درخواست این وزارت خانه از ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت ، واکسیناسیون معلمان در اولویت قرار گرفت و با انجام آن در مرداد ماه ، امیدواریم شرایط مطلوب بازگشایی مدارس در مهر ماه ایجاد شود.

حاجی میرزایی همچنین با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان معوقات فرهنگیان پرداخت شده است ابراز امیدواری کرد، باقیمانده معوقات آن‌ها تا پیش از پایان دولت پرداخت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: