کد خبر: ۸۸۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۳۰۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست تا دست به تجمع نزنند.

پیامی عقلانی که فرهاد مجیدی به استقلالی‌ها دادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی طی روزهای اخیر دو مطلب مهم را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت. او ابتدا در متنی از مشکلات و کارشکنی های مدیریتی در مورد استقلال گفت و سپس خواسته خود را خطاب به هواداران مطرح کرد که بابت این مشکلات، دست به تجمع نزنند چرا که قرار است مشکلات باشگاه به زودی حل بشود.

هر دو کار فرهاد مجیدی، اقدامات مثبتی به حساب می آمد چرا که او در ابتدا صادقانه و بی واسطه مطالب را به هواداران منتقل کرد و در درجه دوم، از آن ها خواست تا اجازه بدهند مشکلات در فضا و محیطی آرام حل بشود. فرهاد مجیدی قطعا از دلسوزان استقلال است و در حال حاضر، فارغ از سابقه اش و با توجه به جایگاه فعلی اش تمام تلاشش را خواهد کرد تا این مسائل و مشکلات را حل کند و احتمالا مدیریت هم چاره ای جز همراهی با خواسته های فرهاد ندارد چرا که در غیر این صورت باید پاسخگوی افکار عمومی باشد.

درخواست مجیدی از هواداران استقلال از جهت حفظ آرامش و تلاش برای حل کردن مشکلات از طریق گفت و گو ارزشمند است اما شرط آن قطعا این است که مسئولان هم صدای اعتراض استقلالی ها به وضعیت فعلی را بشنوند و برای حل مشکلات اقدام کنند.مشکلاتی که اگر حل نشوند مشخص نیست چه واکنشی را از سوی سرمربی یا هواداران استقلال به دنبال خواهد داشت.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: