کد خبر: ۸۸۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۷۱
غیبت نمایندگان کارگزار در تمرین امروز استقلال نمی‌تواند بی ارتباط با موضعگیری اخیر فرهاد مجیدی باشد

نشانه‌های دلخوری کارگزار از فرهاد مجیدیبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: غیبت نمایندگان کارگزار در تمرین امروز استقلال نمی تواند بی ارتباط با موضعگیری اخیر فرهاد مجیدی باشد

نماینده های کارگزار استقلال که هر روز در تمرین این تیم حاضر بودند، امروز بدون اطلاع قبلی از حضور در تمرین خودداری کردند.

های وب هر روز گروهی سه، چهار نفره در تمرین استقلال دارد که این افراد رختکن مجموعه انقلاب و محوطه تمرین را برای شاگردان فرهاد مجیدی آماده می کنند و بعد از پایان تمرین هم کارهای تدارکات و خدمات را انجام می دهند اما این گروه که نماینده های کارگزار در تمرین استقلال هستند، امروز ناگهان از حضور در تمرین استقلال خودداری کردند.

گفته می شود این غیبت بی ارتباط با موضع گیری اخیر فرهاد مجیدی علیه کارگزار استقلال نیست. فرهاد که در مصاحبه قبلی خود از کارگزار استقلال تعریف کرده بود، روز گذشته در درد دلی که با هواداران استقلال داشت، از های وب گلایه کرد و احتمال داد چون از وزیر ارتباطات انتقاد کرده، کارگزار استقلال هم که به نوعی زیر مجموعه این وزارتخانه است، حمایت از استقلال و همکاری با این تیم را کمرنگ کرده است.

حالا بلافاصله پس از این گلایه، نماینده های کارگزار در تمرین استقلال شرکت نکرده و خدمات هر روزه را به آبی پوشان و کادرفنی استقلال ارائه نکردند تا اینگونه به نظر برسد که آنها هم دلخوری شان از مجیدی را علنی کرده اند.

پیش از این گفته می شد فرهاد مجیدی به این دلیل ناگهان علیه کارگزار استقلال موضع گرفت که شنیده آنها منابع مالی در اختیار باشگاه رقیب گذاشته اند ولی این شایعه فعلا فقط در حد شنیده هاست.

باید دید دلیل اصلی غیبت نمایندگان کارگزار در تمرین امروز آبی پوشان چه بود و آیا این غیبت ادامه پیدا می کند یا فرهاد مجیدی و اسپانسر در این روزها که شرایط باشگاه به اندازه کافی آشفته شده، به یک تفاهم تازه می رسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: