کد خبر: ۸۸۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۲
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از هافبک مصدوم این تیم دلجویی کردند.

دلداری بازیکنان تیم ملی به ملی پوش مصدومبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، وحید امیری هافبک تیم ملی فوتبال ایران در جریان برد سه بر صفر مقابل بحرین دچار مصدومیت شد.

آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه همسترینگ نیاز به استراحت طولانی مدت دارد تا دراگان اسکوچیچ تصمیم به کنار گذاشتن اسم او از لیست بازی‌های باقیمانده ایران در گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی بحرین بگیرد.

امیری که سال هاست در تیم ملی ایران بازی می‌کند تبدیل به یکی از چهره‌های محبوب بین بازیکنان شده تا اعضای تیم بابت مصدومیتش به او دلداری دهند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای درمان آسیب دیدگی خود به تهران باز می‌گردد تا مورد معاینه پزشکان باشگاهی خود نیز قرار بگیرد.

تیم ملی فوتبال ایران جمعه هفته جاری با کامبوج و سه شنبه هفته آینده با عراق در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی قطر بازی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: