کد خبر: ۸۸۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۳۸۶
یکی از سریال‌های کمدی نمایش خانگی، مجموعه «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی است که با حضور چند ستاره جلوی دوربین رفته و اکنون در مرحله تصویربرداری است.

بازگشت پرتردید لیلا حاتمی به نمایش خانگی / ستاره سینما در سریال کمدی موفق خواهد شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرانلاین،  یکی از ستاره‌های مهم این سریال لیلا حاتمی است که پس از مجموعه «نهنگ آبی» با این سریال به نمایش خانگی بازگشته است. آخرین اثری که او به عنوان بازیگر در آن حضور داشته، فیلم «هِرمان» به کارگردانی علی بهراد است. اکنون این بازیگر بار دیگر به نمایش خانگی آمده تا با یک سریال کمدی تجربه جدیدی در این مدیوم داشته باشد.

اولین تجربه ناموفق

لیلا حاتمی اولین‌بار سال 97 با سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی، وارد نمایش خانگی و اولین تجربه‌اش با شکست مواجه شد. او بر سر کیفیت نقش خود با سازندگان سریال دچار اختلاف شد. طبق گفته خودش، وعده‌ها برای بازنویسی فیلم نامه و عمیق‌تر شدن نقش «آناهیتا» عملی نشد، در نتیجه از ادامه بازی در سریال انصراف داد و با مرگ شخصیت او، کاراکترش از قصه حذف شد. به این ترتیب اولین حضور لیلا حاتمی در نمایش خانگی آن طور که خودش و مخاطبان انتظار داشتند پیش نرفت. این بازیگر پس از گذشت سه سال از حضورش در نمایش خانگی، پیشنهاد بازی در سریال کمدی «شبکه مخفی زنان» را پذیرفته است.

بازگشت به ژانر کمدی

لیلا حاتمی در ژانر کمدی سابقه زیادی ندارد. فیلم «مربای شیرین» ساخته مرضیه برومند، «بی‌پولی» اثر حمید نعمت‌ا... و «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، معدود تجربیات او در این ژانر هستند و البته نقش‌هایی که این بازیگر در آن‌ها بازی کرده شخصیت‌های بامزه‌ و طنازی نیستند. فیلم کمال تبریزی که آخرین حضور حاتمی در ژانر کمدی محسوب می‌شود، اکران موفقی را تجربه نکرد و برخلاف انتظارات، فروش عجیب و غریبی نداشت. «ما همه با هم هستیم» جزو فیلم‌های ضعیف لیلا حاتمی بود و با انتقاد منتقدان مواجه شد. سریال «شبکه مخفی زنان» علاوه بر بازگشت حاتمی به نمایش خانگی، بازگشتی به ژانر کمدی پس از 3 سال نیز به حساب می‌آید. اگر او در این سریال نقش متفاوت و ویژه‌ای را بازی کرده باشد، ممکن است شکست «ما همه با هم هستیم» را جبران کند و روی جدیدی از توانایی‌اش را در بازیگری نشان خواهد داد، اما در این باره تردیدهای زیادی وجود دارد.

ترکیب متفاوت و پرستاره بازیگران

طبق خبری که رسانه سینما ایده‌آل منتشر کرده، علاوه بر لیلا حاتمی بازیگرانی مانند باران کوثری، حمید فرخ‌نژاد، سیامک انصاری، مهدی هاشمی، شبنم مقدمی و احمد مهرانفر نیز در این سریال حضور دارند. تقریبا همه بازیگران این سریال در ژانر کمدی تجربه‌های موفقی داشته‌اند بنابراین می‌توان گفت ترکیب بازیگران «شبکه مخفی زنان»، ترکیب متفاوت و جدیدی است که برگ برنده مهمی برای آن محسوب می‌شود. با این حال افشین هاشمی کارگردان این سریال، کارنامه درخشان و پرافتخاری در سینما ندارد. او تا به حال فیلم‌هایی مانند «خسته نباشید»، «گذر موقت»، «خاله قورباغه» و «خداحافظ دختر شیرازی» را ساخته است که هیچ‌کدام اثر مهمی به حساب نمی‌آید. هنوز نمی‌دانیم او در اولین تجربه سریال‌سازی خود در نمایش خانگی چه کرده و با وجود ستاره‌های پرشمار، تردیدها راجع به احتمال موفقیت این سریال زیاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: