کد خبر: ۸۸۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
تعداد بازدید: ۳۲۶
سخنگوی ستاد کرونا:
علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محموله جدید واکسن کرونا هفته آینده به کشور خواهد آمد و مشکل کمبود در این زمینه رفع خواهد شد.

مشکل کمبود دز دوم واکسن کرونا، نهایتاً تا هفته آینده مرتفع می‌شودمعاون وزیر بهداشت گفت: نهایتاً تا هفته آینده مشکل کمبود دز دوم واکسن کرونا در کشور مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونای استان قم گفت: محموله جدید واکسن کرونا هفته آینده به کشور خواهد آمد و مشکل کمبود در این زمینه رفع خواهد شد.

بر اساس گزارش صداوسیما، رئیسی با بیان اینکه وجود فاصله زمانی بین فاز اول و دوم تزریق واکسن مشکل چندانی برای کسانی که دز اول واکسن را تزریق کرده اند ایجاد نمی‌کند خاطرنشان کرد: افرادی که دز اول واکسن سینوفارم را تزریق کرده اند دو تا چهار هفته و افرادی که واکسن اسپوتنیک وی را تزریق کردند ۴ تا ۱۲ هفته برای تزریق دز دوم این واکسن‌ها فرصت دارند و لذا مشکل مشکل خاصی برای این افراد پیش نخواهد آمد.

وی در ادامه از آغاز واکسیناسیون با واکسن ایرانی کوو برکت از اواخر خرداد خبر داد و گفت: نتایج نهایی فاز دوم مطالعات بالینی واکسن کوو برکت هفته آینده اعلام می‌شود و در صورت تایید نهایی، واکسیناسیون گروه‌های هدف با نوع ایرانی این واکسن از اواخر خرداد ماه و اوایل تیرماه آغاز می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: