کد خبر: ۸۸۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۲۲۱
کمال کامیابی نیا قصد بازگشت به ایران و ترک اردوی تیم ملی را دارد. او یکی از چهار بازیکنی است که نامش از لیست تیم ملی خط خورد.

اسکوچیچ حرمت خط خورده‌های تیم را حفظ کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: کمال کامیابی نیایک مصدومیت جزئی دارد اما واقعیت این است که به همراه ۳ بازیکن دیگر حدود یک هفته قبل از لیست ۲۷ نفره تیم ملی خط خورده بود.

ترافیک هافبک های دفاعی باعث شد تا در نهایت سرمربی تیم ملی امثال حاج صفی، عزت اللهی و نوراللهی را در پست هافبک دفاعی حفظ کند و کمال مجبور به ترک اردو شود.

البته اسکوچیچ بر خلاف عرف رایج در فوتبال دنیا سعی کرد حرمت بازیکنان خط خورده را حفظ کرده و اسامی آنها را اعلام نکند اما بهرحال مشخص بود که کمال جایی در ترکیب تیم ملی ندار.و او حتی می توانست زودتر به تهران برگردد.

خبرورزشی قبلا نوشته بود که کامیابی نیا،سلمانی،اسماعیلی فر و اخباری از لیست تیم ملی ایران خط خورده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: