کد خبر: ۸۸۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۶۹
وفا تصمیم گرفته است که ارم خود روی پیراهن تیم‌هایی که تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده را دارند، تغییر بدهد.

تغییر آرم لیگ قهرمانان روی پیراهن رئالبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی : یوفا تصمیم گرفته است که ارم خود روی پیراهن تیم هایی که تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده را دارند، تغییر بدهد.

در حقیقت به جای این که روی لوگو طرح کاپ چمپیونزلیگ به علاوه تعداد قهرمانی تیم ها باشد، حالا آرم چمپیونزلیگ با ستاره های معروفش به علاوه تعداد جامهای تیم ها در آن قرار می گیرد و طبیعتا رئال مادرید به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا از عدد 13 روی این لوگوی معروف استفاده خواهد کرد.

یوفا به جای لوگوی معروف "احترام" نیز از لوگوی جدیدی استفاده می کند که در آن نوشته شده است:" بنیاد خیریه یوفا برای کودکان."

آدیداس روز گذشته از پیراهن رسمی رئال مادرید در فصل آینده رونمایی کرد که غیبت واران و راموس دو مدافع میانی رئال در این تبلیغات به شدت جلب توجه کرد چرا که به نظر می رسد که هر دو بازیکن در لیست خروجی خواهند بود و جایی در آینده رئال مادرید ندارند.

راموس با اتمام قراردادش باید از تیم محبوبش جدا شود در حالی که رئال مادرید در نظر دارد که واران که یک سال از قراردادش باقی مانده را با 70 میلیون یورو بفروشد و بخشی از هزینه خرید امباپه را تامین کند چرا که رافا پیشنهاد تمدید با رئال را رد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: