کد خبر: ۸۸۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
تعداد بازدید: ۳۶۵
همتی:
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر همه مردم ما در صحنه حضور داشته باشند، قادر هستیم که نتیجه مثبتی را رقم بزنیم و به همین دلیل خود را صدای سوم نامیدم.

می‌توانیم در گام دوم صدای افراد خاموش در جامعه باشیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در نشست خود با جوانان، طی سخنانی گفت: در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌سازی هستیم، این انتخابات تاثیر و نقش مهمی در سرنوشت و زندگی همه ما خواهد داشت. یکی از مهمترین انگیزه های من برای حضور موضوعات و مشکلات اقتصادی موجود و شرایط اقتصادی بود و من احساس می‌کنم که حتماً باید یک نگرش اقتصادی در دولت حاکم شود.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم که اگر همه مردم ما در صحنه حضور داشته باشند، قادر هستیم که نتیجه مثبتی را رقم بزنیم و به همین دلیل خود را صدای سوم نامیدم و معتقدم که می‌توانیم در گام دوم با صدای سوم صدای افراد خاموش در جامعه باشیم و یک حماسه در ۲۸ خرداد برپا کنیم. امیدوارم که مردم به صحنه بیایند تصمیم خودشان را بر سرنوشت اجرایی خودشان حاکم کنند. معتقدم که می‌توانیم برای ۴ سال آینده شرایط خوبی را درباره زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم رقم بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: