کد خبر: ۸۸۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۵۴۸
متوسط حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از ۲ میلیون تومان اختلاف دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: بر اساس اعلام رسمی سازمان برنامه و بودجه هم اکنون بیش از ۳.۵ میلیون نفر بازنشسته کشوری و لشکری از صندوقهای مختلف حقوق دریافت می‌کنند.

بر این اساس متوسط حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از حدود ۳.۳ میلیون تومان به بیش از ۷ میلیون تومان افزایش یافته و رشد ۱۲۰ درصدی تجربه کرده است. همچنین دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی از ۲.۱ میلیون تومان به حدود ۵ میلیون تومان افزایش یافته و رشد ۱۳۸ درصدی داشته است.

 

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر رشد کرد؟ / متوسط دریافتی بازنشستگان کشوری ۷ میلیون تومان شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
1
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
حالا تامین اجتماعی کی متناسب سازی انجام می دهد با دو میلیون اختلاف حقوق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
خداییش خجالت نمیکشن که برای بزرگ و سیاه نمایی افزایش حقوق را با سال۹۸مقایسه میکنن، نسبت به پارسال، به تورم، گرونی و. سبد معیشت چی؟ چه فایده که تمام اجناس صد برابر افزایش قیمت پیدا کرد، چرا فرد لایق و اقتصاد دان برای اینکار در راس امور قرار نمیگیره. آیا آقایان مملکت دار، با این حقوق زندگی میکنن بخدا اگه بیشتر از سه روز بشه دوام آورد.
همتی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
خجالت خوب چیزیه شما فقط در فکر جیب خوتانی یک زره به فکر گذشته هم باشید که امام خمینی چی میگفت در مورد کارگران چرا کم کاری می کنید بسه بسه خدا ازتان نگزره
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: