کد خبر: ۸۸۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۳۳۴
متیو مک کانهی بازیگر سرشناس هالیوودی کا اخیرا به عنوان یک گزینه جدی تصدی استانداری تگزاس مطرح است، در یک ویدئو، مخالفان ماسک را مورد انتقاد جدی قرار داد.

اعتراض بازیگر مشهور به مخالفان ماسکبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: متیو مک کانهی بازیگر سرشناس هالیوودی که اخیرا به عنوان یک گزینه جدی تصدی استانداری تگزاس مطرح است، در یک ویدئو، مخالفان ماسک را مورد انتقاد جدی قرار داد.

متیو مک کانهی معتقد است مسائل سیاسی روی استفاده از ماسک موثرند و همین موضوع میزان شیوع کرونا در تگزاس را افزایش خواهد داد.

 

این بازیگر برنده اسکار و کاندیدای بالقوه فرمانداری تگزاس گفت: "من باور نمی‌کنم که شما واقعاً از این شیء کوچک پنبه‌ای ترسیده باشید و من باور ندارم که شما واقعاً احساس می‌کنید که ماسک هویت و آزادی شما را می‌گیرد. این یک دردسر کوتاه مدت برای آزادی طولانی مدت است. "

مک کانهی در این کلیپ از مصاحبه منتشر شده در یوتیوب گفت: "هیچ داده‌ای وجود ندارد که بگوید این چیز خوبی نیست و هیچ داده‌ای وجود ندارد که بگوید مضر است. "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: