کد خبر: ۸۸۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۲۳۵
به‌دنبال ارائه تسهیلات با شرایط آسان و سریع به کادر درمان فعال در سراسر کشور با عنوان طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» از سوی بانک آینده، تفاهم‌نامه معرفی بیش از 14هزار نفر از کارکنان بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برای ثبت‌نام در این طرح و بهره‌مندی از این تسهیلات انجام شد.

کادر درمان ۲ دانشگاه علوم پزشکی به طرح فرشتگان سلامت بانک آینده پیوستندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک اینده ، به‌دنبال ارائه تسهیلات با شرایط آسان و سریع به کادر درمان فعال در سراسر کشور با عنوان طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» از سوی بانک آینده، تفاهم‌نامه معرفی بیش از 14هزار نفر از کارکنان بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی برای ثبت‌نام در این طرح و بهره‌مندی از این تسهیلات انجام شد.
طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» بانک آینده از اسفند 99، با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با همه‌گیری بیماری کرونا و در قالب اعطای تسهیلات خرد با شرایط آسان و نرخ ویژه برای کادر درمانی کشور، طراحی و عملیاتی شد که قدردانی معاون اول رئیس جمهور را برای این اقدام ارزنده بانک آینده به‌دنبال داشت.
لازم به‌ذکر است که در قالب طرح موصوف، بانک آینده طی ۳ ماه 50هزار فقره تسهیلات با شرایط آسان و سریع به کادر درمانی مرتبط با موضوع کرونا پرداخت خواهد نمود.
این طرح،‌ یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسئولیت اجتماعی، از لحاظ بودجه اختصاص یافته و هم‌چنین تعداد نفرات جامعه هدف است که تاکنون توسط یک بانک در ایران اجرا شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: