کد خبر: ۸۸۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۵۱۸
برکناری همتی⁩ نشان میدهد دولت به خوبی از سطح محبوبیت خود آگاه است و میخواهد با جدا کردن همتی آسیب کمتری به سبد رأی وی وارد شود.

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی بورس در حساب رسمي توييتر خود نوشت: برکناری همتی⁩ نشان میدهد دولت به خوبی از سطح محبوبیت خود آگاه است و میخواهد با جدا کردن همتی آسیب کمتری به سبد رأی وی وارد شود.

بانیان وضع موجود به جای نعل وارونه زدن بهتر است پاسخگوی اقدامات خود بوده و از مردم عذرخواهی کنند.

برکناری همتی⁩ نشان میدهد دولت به خوبی از سطح محبوبیت خود آگاه است

 

 

 

روز گذشته عبدالناصر همتی در کلاب هاوس درباره جابه‌جایی خود گفت: «با آقای رئیس جمهور صحبت کردم و ایشان معتقد بودند که حضور من در صحنه انتخابات تا آخر می‌تواند بر روی نظام پولی و بانکی کشور تاثیر داشته باشد. البته من نظرم این بود حضور من در انتخابات تاثیری بر نظام پولی و بانکی کشور ندارد اما از تصمیم رئیس جمهور هم خبر ندارم. شنیدم ایشان با تعدادی از اقتصاددانان برای پست رئیس کلی بانک مرکزی صحبت کرده‌اند.»

امروز به جای عبدالناصر همتی، اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی در جلسه هیات دولت شرکت کرد و فعالیت خود را به عنوان رئیس بانک مرکزی آغاز کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: