کد خبر: ۸۸۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۵
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، آیت الله رئیسی را مردمی‌ترین و پاکدست‌ترین نامزد ریاست جمهوری دانست.

نماینده مردم یزد: به گزارش خبرداغ، محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با  تسنیم در یزد اظهار داشت: سید ابراهیم رئیسی از وقتی برای خدمت به آستان قدس رفت با تشکیل کارگروه‌های مردمی، به شناسایی محرومان پرداخت و حتی زمانی که به قوه قضاییه آمد همین کارگروه‌ها را قوی‌تر کرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد؛ عملکرد دو و نیم ساله آقای رئیسی در قوه قضاییه و مبارزه با فساد ستیزی وی و مبارزه با آقازاده‌ها، مردم را خوشحال و امیدوار کرد.

جوکار با بیان اینکه کشور نیازمند رئیس جمهوری توانمند، با اخلاق، عدالت محور و با ایمان است خاطرنشان کرد؛ رئیسی فهم و شعور قانون را می‌شناسد و این در دولت می‌تواند در بحث فساد تاثیر‌گذار باشد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت تصریح کرد؛ سید محرومان برای کمک و تغییر و تحول آمده و همه متخصصان هم ورود می‌کنند، چرا که ایشان اعتقاد خاصی به متخصصان و کارشناسان دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود؛ آیت‌الله رئیسی مشکلات را شناسایی کرده و با برنامه آمده و اعتقاد ویژه‌ای به تولید کنندگان داخلی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: