کد خبر: ۸۸۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۲
نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری در توئیتی نوشت: بدون توافق برای رفع تحریم، بهبود رابطه با جهان، منطقه و بدون توافق‌های مساله‌محور در میان نیروهای سیاسی و اجتماعی، نمی‌توان وضعیت معیشت مردم را بهتر کرد.

هشتگ معنادار همتی در توئیتر /رونمایی آقای کاندیدا از شعار دولت خودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، در توئیتی نوشت: ‎معیشت اولین دغدغه مردم است و رفاه مهمترین نیاز آینده کشور. اما شرط لازم برای تحقق این دو، داشتن بینش اقتصادی در اعمال سیاست‌های اجرایی و تنش زدایی در سیاست خارجی و شرط کافی، داشتن سیاست‌های اقتصادی دانش محور و ‎غیر پوپولیستی است.

این توئیت با هشتگ پنج به یک عادلانه نیست منتشر شده است. 

همتی سپس در توئیت دیگری نوشت: ‏«تعامل، از خانه تا جهان» شعار دولت من است. بدون توافق برای رفع تحریم و بهبود رابطه با جهان و منطقه و بدون توافق‌های مساله‌محور در داخل میان نیروهای سیاسی و اجتماعی و میان حاکمیت و شهروندان، نه می‌توان وضعیت معیشت مردم را بهتر کرد، نه حکمرانی را باکیفیت‌تر و نه ایران را قدرتمندتر.

هشتگ معنادار همتی در توئیتر /رونمایی آقای کاندیدا از شعار دولت خود

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: