کد خبر: ۸۸۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۲۸۲
حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان در توییتی نوشت: دولت اسلامی که دولتی مردمی و مقتدر است، راه برون‌رفت از مشکلات و تحقق پیشرفت توام با عدالت است.بنابراین بر مشارکت حداکثری مردم پافشاری کنیم و مردم را دلسرد و دلزده نکنیم.این خط و راه امام عزیز ما ست.اگر قوه مجریه اسلامی باشد،مسیر اسلامی شدن همه قوا و ارکان نظام آسان می‌شود.

امام جمعه لواسان: اگر قوه مجریه اسلامی باشد، مسیر اسلامی شدن همه قوا و ارکان نظام آسان می‌شودبه گزارش خبرداغ ، بنده فرزند امام عزیزمان هستم و تا زنده هستم- بفضل الهی - از آرمان‌های امام که اهداف این ملت و انقلاب اسلامی است،دفاع می‌کنم و راه برون‌رفت از مشکلات کشور در اندیشه کلان‌نگر #دولت_اسلامی می‌دانم تا عقب‌ماندگی‌های ما در مسیر تحقق جامعه توحیدی،کرامت انسانی و عدالت اجتماعی جبران شود.

آری دولت اسلامی که دولتی مردمی و مقتدر است، راه برون‌رفت از مشکلات و تحقق پیشرفت توام با عدالت است.بنابراین بر مشارکت حداکثری مردم پافشاری کنیم و مردم را دلسرد و دلزده نکنیم.این خط و راه امام عزیز ما ست.اگر قوه مجریه اسلامی باشد،مسیر اسلامی شدن همه قوا و ارکان نظام آسان می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: